هر آنچه كه بايد در مورد يونان بدانيد .قسمت 1.

۴ بازديد

 

هر آنچه كه بايد در مورد يونان بدانيد 

يونان يكي از مقاصد مشهور و پر طرفدار اروپا محسوب مي شود كه به دليل داشتن سواحل منحصر به فرد و زيبا و ساختمان هايي با معماري زيبا و همه پسند و همچنين به دلايلي همچون غذاهاي خوشمزه و پيشينه هاي فلسفي و هنري زبانزد بسياري از علاقمندان به سفر هاي اروپايي مي باشد . از ديگر مزاياي سفر به يونان هزينه كمتر مسافرت به اين كشور نسبت به ساير كشور هاي اروپايي مي باشد آتن پايتخت اين كشور و يكي از بزرگترين شهر هاي يونان مي باشدكه از نظر بسياري از گردشگران از نظر زيبايي و روح نوازي با پايتخت هاي مشهور اروپا برابري دارد  ولي جزاير يونان از نوع بي بدليل و لوكس اروپا محسوب مي شوند كه نمونه اين جزاير را در ساير كشور هاي اروپايي نمي توانيد پيدا كنيد .

براي اقامت هر شب در كشور يونان بين 40 تا 200 يورو بايد هزينه پرداخت نماييد كه اين تفاوت قيمت بسته به نوع محل اقامت و همچنين شهر محل اقامت متفاوت مي باشد. مثلا در خود آتن هزينه هاي اقامت معمولا از هزينه اقامت در جزاير لوكس به مراتب كمتر مي باشد . هتل هاي اقامتي بستگي به درجه كيفي  در شب هاي خلوت سال هزينه  اي برابر با 40 يورو (هتل 3 ستاره) 80 تا 150 يورو هتل 4 ستاره  براي هر شب دارند  و اتاق هاي دو تخته( هتل 3 ستاره) را معمولا با هزينه 40 يورو هم مي تواند كرايه كرد . اما در هر صورت پيشنهاد مي شود پس از تصميم گيري براي مسافرت به اين كشور ابتدا هتل و يا محل اقامت خود را تعيين و رزرو نماييد تا خداي نكرده مجبور به كرايه هر اتقا با بيش از قيمت واقعي ان نشويد .

براي مطالعه ادامه مطلب سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.