انواع فرصت هاي سرمايه گذاري در اسپانيا پيش خريد ملك

۶ بازديد

انواع فرصت هاي سرمايه گذاري در اسپانيا

پيش خريد ملك در اسپانيا دقيقاً روند معكوس و يا به اصطلاح ” مهندسي معكوس”  شده آنچه كه در كشورهاي توسعه مي بينيم را طي مي كند :

شايد دلايل اصلي خريد ملك در كشور اسپانيا يا هر كشور داراي ثبات اقتصادي خارج از چند مورد نباشد.

مراتب قانوني:

همانطور كه قبلاً اشاره شد مراحل قانوني ثبت يك پروژه جديد در كشور اسپانيا بسيار حساس و با دقت خارق العاده  پيش مي رود.

اجازه رسمي و قانوني شهرداري در ايالت يا منطقه  اولين موردي است كه ثبت و رسماً ابلاغ مي گردد تا تمام افراد مطلع و آگاه باشند كه ناحيه خاصي مثلاً به نام A.B.C  در يك منطقه خاص ايجاد وبه شهر الحاق شده است تا هرگونه شبهات كه در آينده  ممكن است ايجاد شود مرتفع گردد. در اين اجاره رسمي و قانوني موارد زيست محيطي و زير ساختي فراواني مورد نظر است كه فقط سازندگان و سرمايه گذاران با قدرت مطلوب ، توانايي   ساخت در آن نواحي را خواهد داشت. به طور مثال از لحاظ زيست محيطي و اكوسيستمي مناطق مورد بازبيني دقيق و مطالعه موردي قرار مي گيرد تا بعد از ساخت پروژه طبيعت اطراف پروژه فضاي سبز و … آسيب جدي جبران ناپذير را متحمل نشود يا از موارد خاص و لازم الذكر مي توان به استانداردهاي به روز و الزامي جهت ساخت پروژه نام برد كه تمامي سازندگان اجباراً ملزم به رعايت آن هستند. رده بندي اتلاف حداقل انرژي رعايت استاندارد هاي فاضلاب شهري مديريت پسماند پروژه اي و…تماماً از قبل در آيين نامه ساخت پروژه قيد و بصورت مورد به مورد بازبيني موثر قرار مي گيرد...

براي  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.