اخذ اقامت اسپانيا:96.8.1

۸ بازديد

اخذ اقامت اسپانيا:
نگاهي به برترين جزاير اسپانيا

اسپانيا همواره پر طرفدارترين كشور اروپايي در سال هاي اخير بوده و ساليانه ميليون ها گردشگر وارد اين كشور شده و از جاذبه هاي تاريخي و تفريحي اين كشور بازديد مي كنند . ولي شكي نيست كه خيلي از اين گردشگران اسپانيا را به دليل جزاير زيبا و منحصر به فردش بازديد كرده و همواره به دنبال بازديد از بهترين سواحل اين كشور مي باشند . در اين مقاله در تلاش هستيم تا با پر طرفدارترين جزاير كشور اسپانيا آشنا شويم :

در غرب درياي زيباي مديترانه  مجمع الجزاير بالئاري واقع شده است كه بسيار شهره هستند و مايوركا بزرگترين جزيره اين مجمع الجزاير شناخته مي شود . شهرت اين جزيره به خاطر ريزورت ها ، كوه هاي سنگي آهكي و وجود غار هاي فوق العاده زيبا مي باشد . ضمن اينكه اين جزيره داراي بافت تاريخي هم مي باشد  و سازه هاي زيادي در اين جزيره وجود دارد كه بافت شهر را حفظ مي كنند و به سبك رومي و موريش هستند . پالما در مركز اين جزيره قرار دارد و در اين شهر يك كاخ سلطنتي به نام آلموداينا و يك كليسا متعلق به قرن 13 هم  وجود دارد كه بر جاذبه هاي اين جزيره افزوده است .

در ميان جزاير زيبا و مشهور قناري در اسپانيا تنريف بزرگترين اين جزاير است . تنريف يك جزيره سرتاسر جاذبه طبيعي و ديدني  است كه  مشهورترين اين جاذبه ها آتش فشان آن در بالاترين قله اسپانيا مي باشد .شهرت زياد اين جزيره به خاطر فستيوال و جشن هاي مختلفي است كه در همه ايام سال در اين جزيره بر پا مي شود . سواحل اين جزيره به دليل جاذبه هاي طبيعي موجود در آن بسيار زيبا است .

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.