هر آنچه كه بايد در مورد يونان بدانيد .قسمت 3.

۴ بازديد

 

هر آنچه كه بايد در مورد يونان بدانيد 

رفت و آمد و حمل و نقل در يونان هم متنوع است. در اين كشور هم وسايل حمل و نقل عمومي به وفور يافت مي شود و هم تاكسي و سرويس هاي محلي . هر چند براي رفت و آمد بين جزاير يونان و در بيشتر اين جزاير تنها راه ، راه درياست و حمل و نقل دريايي با قايق و فري مي باشد . اگر مسير اين جزاير كم باشد 12 يورو و به همين ترتيب تا بيشتر مسافت بين جزاير كه حدود 36 يورو مي باشد افزايش پيدا مي كند . براي سفر از آتن از راه دريا هم با در نظر گرفتن مسافت راه هر نفر از 30 تا 60 يورو  هزينه كند . البته برخي از اين جزاير را مي توان با اتوبوس و قطار هم باطديد كرد. با اتوبوس 20 يورو و با قطار هاي شهري 1.2 يورو بايد بپردازيد .

اما تفريحات در اين كشور با وجود تنوعي كه دارند ولي باز هم قيمت تقريبا بالايي دارند . بازديد از اماكن تاريخي اين كشور حدود 12 تا 24 يورو مي باشد . قايق سواري و پاراسيلينگ و جت اسكي و … بين 22 تا 45 يورو و غواصي حدود 70 يورو هزينه دارد و اگر بخواهيد اتومبيل هم كرايه كنيد بايد حداقل روزانه 20 يورو پول بدهيد .

براي مطالعه ادامه مطلب سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.