مراسم كريسمس در اسپانيا قسمت 1

۷ بازديد

مراسم كريسمس در اسپانيا 

سال جديد ميلادي در همه كشور هايي كه سال ميلادي را تقويم خود قرار داده اند داراي سنت ها و روش هاي خاص خود بوده و شور و هيجان هر كشور با كشور ها ي ديگر متفاوت مي باشد . كشور زيبا و با وقار اسپانيا نيز هر ساله سال نو ميلادي را جشن گرفته و براي آن برنامه ها و مراسم ويژه اي دارند .

اسپانيايي ها كريسمس را Navidades مي نامند  و ايام كريسمس و جشن انها از بين 24 دسامبر تا 6 ژانويه به طول مي انجامد . مردم اسپانيا علاقه زيادي دارند تا اين روز ها را در كنار خانواده و دوستان خود سپري كرده و افرادي هم در شهر ها و كشور هاي ديگر مشغول به كار و يا فعاليتي مي باشند براي اين روزها به پيش خانواده خود باز مي گردند و در كنار آنها سال جديد را آغاز مي كنند . براي اسپانيايي ها كريسمس نوعي جشن مذهبي مي باشد و اين جشن با مراسم مذهبي و دعا خواندن همراه است . اما به هر حال اين ايام نه تنها براي خود اسپانيايي ها و ساير كشور هاي با تقويم ميلادي داراي حس و حال خوب و جشن هاي مختلف است كه افرادي هم كه در اين كشور ها و اسپانيا زندگي  و فعاليت مي كنند هم با اين لذت ها همراه خواهند شد.

در روزه 22 دسامبر اسپانيايي ها با برگزاري لاتاري هاي بزرگ و اعلام نتايج آن در جرايد ، تلويزيون و راديو در واقع كريسمس براي مردم اسپانيا آغاز شده است . مراسم لاتاري موسيقي سنتي و خاص خود را دارد و با پخش اين آهنگ در واقع اعلام مي شود كه كريسمس در راه است .

براي مطالعه ادامه مطلب سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.