هر آنچه كه بايد در مورد يونان بدانيد .قسمت 2.

۶ بازديد


هر آنچه كه بايد در مورد
 يونان بدانيد 

يونان به دارا  بودن غذاهاي محلي  و بسيار خوشمزه هم مشهور است و همه مسافرين اين كشور ترجيح مي دهند حتما از اين غذاها تجربه كنند . اما هر پرس غذا هم قيمت هاي متفاوتي دارد . كترينگ ها و رستوران هاي كوچك معمولا غذاها را با قيمت كمتري از رستوران هاي بزرگتر و يا لوكس عرضه مي كنند . تفاوت يك نوع غذا در رستوران كوچك و لوكس تقريبا 10 يورو مي باشد تا جايي كه شما غذايي را كه در رستوران لوكس اين كشور با قيمت حدودي 30 دلار ميل مي كنيد  مي توانيد در رستوران هاي محلي با 20 دلار و با همان كيفيت و حتي بهتر پيدا كنيد .

البته غذاهاي محلي ارزان هم به وفور يافت مي شود. مثلا در يونان غذايي محلي بسيار خوشمزه به نام گيروس وجود دارد كه گوشت را با گوجه و پياز و سس هاي مخصوص تفت مي دهند و با نان مي خورند و قيمتي برابر با 3 يورو دارد و با وجود ارزان بودن بسيار هم پر طرفدار است . در كافه رستوران ها هم مي توانيد غذاهاي ارزان قيمت متنوع گير بياوريد و مطمئن باشيد پشيمان نمي شويد . البته در بسياري از هتل آپارتمان هاو يا هاستل هاي يونان خود مسافرين هم مي توانند اقدام به آشپزي نمايند . ممكن است برخي نتوانند همه نوع غذايي بخورند و يا غذاهاي يوناني را دوست نداشته باشند . هزينه تهيه مواد اوليه براي تهيه غذا در هاستل خودتان حدودا در هفته 36 يورو تخمين زده مي شود .

براي مطالعه ادامه مطلب سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.