شرايط تحصيل در اسپانيا96/8/17

۳ بازديد


شرايط
تحصيل در اسپانيا 

يكي از قديمي ترين پادشاهي هاي دنيا متعلق به كشور اسطوره اي و زيباي اسپانيا مي باشد. اين كشور متحد اتحاديه اروپا يكي از جذاب ترين و پربازديد ترين كشور هاي دنيا مي باشد كه توانسته با سرمايه گذاري هاي مناسبي در زمينه گردشگري و همچنين با كمك قدمت و تاريخچه پر از تحولات خود و با حفظ آثار و بناهاي تاريخي خود هر ساله ميليون ها نفر را به سمت خود جذب نموده و صنعت گردشگري را به عنوان صنعت دوم پر درآمد براي كشورش مبدل نمايد .

شهر هاي مادريد به عنوان پايتخت و بارسلون ، والنسيا ، سويا ، ساراگوزا و مالاگا بزرگترين شهر هاي اين كشور هستند كه هر كدام در زمينه هاي مختلف براي اين كشور حائز اهميت مي باشند . يكي از سياست هاي اقتصادي و مهم كشور اسپانيا كه توانسته هم براي اين كشور اعتبار فراوان به همراه داشته باشد و هم درآمد خوبي را براي دولت و كشور اسپانيا به همراه داشته باشد ايجاد دانشگاه هايي با امكانات و سطح تحصيلي بالا و جذب دانشجويان داخلي و خارجي در راستاي بالا بردن سطح سواد علمي مردمان اسپانيا و ساير كشور هاي جهان مي باشد .

دولت اسپانيا با اتخاذ راه كارهايي مانند ارائه بورسيه هاي تحصيلي عالي هر ساله علاقمندان به ادامه تحصيل و دريافت مدارك بالاي دانشگاهي را در كشور خود پذيرا بوده و در ضمن آن توانسته همواره در سطح اول دنيا دانشگاه هاي خود را به روز و در رقابت نگه دارد تا جايي كه فارق التحصيلان اكثر دانشگاه هاي اين كشور تنها با ارائه مدارك دانشگاهي خود به راحتي در بهترين پست هاي ادارات دولتي و خصوصي در كشور خودشان و يا حتي در خود اسپانيا مشغول به كار شده و اقامت خود را هم در اين كشور دريافت نموده اند .

براي مطالعه ادامه مطلب سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892          

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.