اخذ اقامت اسپانيا96/8/11

۴ بازديد

 

اخذ اقامت اسپانيا:

شرايط قانوني سرمايه گذاري در اسپانيا:

راهنماي AQ و در املاك و مستغلات اسپانيا

AQ و A يك نماي كلي از سطوح بازار املاك و مستغلات از يك شركت را ارائه مي نمايد كه تمامي موارد مورد نياز براي سرمايه گذاري در املاك و مستغلات اعم از  ، عنوان ملك، نام صاحب ملك، مسئوليت فروشنده، نحوه فروش، موضوعات مورد توجه، اخطار ها،ماليات بر ملك و مستغلات، ضمانت نامه  ملك ، معافيت هاي مالياتي، ماليات بر ارزش افزوده ملك،  ماليات، شرايط اب و هوايي محيطي ملك،  شرايط مالكيت خارجي، امور مالي و پرداخت ها، نحوه اجاره و يا اجاره بها و قانون هاي خاص مانند قانون برنامه ريزي و … را شامل مي شود.

يك راهنماي AQ و A بخش از راهنماي قانوني براي حوزه سرمايه گذاري در بخش املاك و مستغلات اسپانيا است  كه به خريدار ملك واقعيت هاي قانوني و حقوقي و شرايط ملك را بازگو مي كند.

بازار شراكت در املاك و مستغلات اسپانيا

در 12 ماه گذشته روند بهبود و رو به رشدي را در اقتصاد اسپانيا ديده ايم كه اين موضوع باعث شده  در املاك و مستغلات اسپانيا سرمايه گذاري هاي خوبي انجام شود. قيمت ها در املاك و مستغلات  باعث توجه هر چه بيشتر سرمايه گذاران خارجي و حتي داخلي اسپانيا براي خريد خانه و يا خانه دوم در اين كشور شده است. جريانات فعلي اقتصادي اسپانيا شرايط عالي را در حال حاضر براي خريد و فروش ملك و مستغلات در اسپانيا فراهم نموده است .

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.