اخذ اقامت پرتغال:96.8.10

۲ بازديد

اخذ اقامت پرتغال:

شهر هاي ديدني پرتغال

كاشكايش (Cascais)

كاشكايش در ابتدا تنها منطقه اي بود كه ماهيگيران را مجذوب خود مي كرد و از آن به عنوان دهكده ماهيگيري ياد مي شد ولي خيلي زود مرود توجه ساير مردم هم قرار گرفت . سواحل اين دهكده  براي داشتن يك گردش ساحلي بي نظير بودند و همين باعث بوجود آمدن منطقه گردشگري ساحلي كم نظير كاشكايش شد . سواحل باشكوه و آب هاي ذلال و شفاف ، هيجان و شادابي و شور شبانه ، انواع ورزش هاي آبي و گردش در دل طبيعت اين دهكده به شهرت اين دهكده را بالا و بالاتر برد . اين دهكده خواستگاه گردشگران داخلي و خارجي پرتغال فقط نيست و بهتر است بدانيد اكثر هنرمندان و ورزشكاران معروف و همچنين نويسندگان شهره هم اين دهكده را براي تفريح انتخاب مي كنند به تازگي اسكه اي جالب و ديدني در اين دهكده ساخته شده كه بر ديدني هاي اين دهكده افزوده است .

پريا دا مارينا (Praia da Marinha)

اين منطقه هم جوار شده با منطقه ديدني و توريستي الگارو كه همين موضوع باعث شده است توجه كمتري به اين منطقه بشود . اما جالب است بدانيد پرتغال با اين همه ساحل زيبا يكي از غني ترين و زيباترين سواحلش را در اين منطقه دارد .اين ساحل جز 100 ساحل برتر دنيا است . آب هاي اين ساحل بسيار ذلاي و شفاف است و صخره هاي ديدني زيادي با حالت هاي فوق العاده جالب  در اين منطقه وجود دارند كه بر جذابيت آن مي افزايند.

ماروائو (Marvao)

يكي از قديمي ترين دهكده هاي كشور پرتغال در منطقه النتجو اين كشور به نام ماروائو مي باشد. هنوز آثار قرن سيزدهمي در اين دهكده ديده مي شود كه نشان از قدمت اين دهكده دارد . خيابان هاي اين دهكده بسيار زيبا طراحي شده اند  و مناظر بسيار ديدني در اين دهكده وجود دارد كه جان مي دهد براي گرفتن عكس هاي يادگاري و خاطره انگيز .

سالما (Salema)

ساحل آرام و سر به زير و متين سالما كه در فاصله 3 ساعتي ليسبون قرار دارد را از دست ندهيد . اين منطقه را توريست هاي كمتري مي شناسند و معمولا خلوت و دست نخورده است . خانه هاي اين منطقه سفيد و زيبا هستند . دهكده سالما به عنوان دهكده ماهيگيري شناخته مي شود ولي مناظر ديدني و فوق العاده و سواحل آرام و جذابي را در خود دارد . از كمي بالاتر كه نگاه كنيد مناظر اين منطقه با شما سخن مي گويند و آرامشي را تجربه خواهيد كرد كه وصفش نگفتني است ...

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.