اخذ اقامت اسپانيا9/8/96

۲ بازديد


اخذ اقامت اسپانيا: 

چشم انداز سرمايه گذاري در اسپانيا:

عوامل اقتصادي

  • ارزش پول اسپانيا بسيار بالا است . تحولات و تغييرات زياد در آينده كمتر محتمل است، قيمت املاك و مستغلات همواره رو به رشد و ساخت و ساز ها ادامه دارد. مردم اسپانيا و مهاجران سرمايه گذار در اسپانيا علاقه زيادي به خريد املاك دارند.
  • شرايط عالي خريد املاك و منزل در اسپانيا باعث شده كه مردم خود اسپانيا هم براي تعطيلات خود اقدام به خريد منازل دوم خود را بكنند و آنها به خوبي مي دانند كه ارزش پول خود را به اين واسطه حفظ و حتي اضافه كرده اند.
  • بازار اجاره و رهن املاك در اسپانيا هم با شرايط عالي فراهم است. هر فرد خارجي مي تواند يك ملك را براي مدتي اجاره و حتي از آن به منظور هاي مختلف استفاده نمايد. حتي شما مي توانيد در ازا اجاره بها به صاحب ملك از اموال خود استفاده نماييد.
  • در سه ساله گذشته قيمت املام و مستغلات در اسپانيا 48 درصد رشد را نشان مي دهد كه اين موضوع نشان دهنده بازار پايدار و رو به رشد مسكن و املاك در اسپانيا مي باشد. آينده سرمايه گذاري در بخش املاك و مستغلات اسپانيا كاملا روشن است. كارشناسان حتي پيش بيني مي كنند كه قيمت املاك در اسپانيا حتي نسبت به سال هاي قبل رشد بيشتري را تجربه خواهد كرد.
  • كاستا دل سول و كوست بلانكا دو منطقه اصلي سرمايه گذاري خارجي هستند كه در بين سرمايه گذاران خارجي بسيار محبوب مي باشند. قيمت در هر دو بخش كمي بالا است ولي به دليل تقاضاي خريد بالا در اين مناطق در صورت سرمايه گذاري در اين منطقه براي خود يك معدن طلا خريداري نموده ايد.
  • مسير سرمايه گذاري و خريد املاك و مستغلات در اسپانيا مسيري ساده و بدون پيچيدگي است. شما با استفاده از وكلاي كاركشته سياحتگران ساحل آفتاب به راحتي مي توانيد سرمايه گذاري و خريد خود را انجام دهيد.

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.