اخذ اقامت پرتغال:96.8.8

۴ بازديد

اخذ اقامت پرتغال:

شهر هاي ديدني پرتغال

سينترا (Sintra)

سينترا يك دهكده  فوق العاده ديدني و مهيج و جذاب است. ساختمان هايي بسيار ديدني و حيرت انگيز دارد و شما را بي شك شگفت زده خواهد كرد. سينترا در نزد مردم خود پرتغال هم بسيار ارزشمند است .كاخ ها ، برج ها ، ساختمان ها  و قصر هايي در اين دهكده خودنمايي مي كنند كه واقعا نفس گير و زيبا هستند . در معماري اين ساختمان ها سنگ تمام هنرمندان اين كشور را مي توان ديد . اين دهكده پر است از خانه هاي اربابي با حياط ها و محوطه هاي زيبا و نقاشي و معماري شده با سبك و سياق ديدني . اين دهكده رمانتيك در دنيا نمونه ندارد . اگر به پرتغال مسافرت كرديد و اين دهكده را بازديد نكنيد مطمئنا پشيمان خواهيد شد .

پورتو (porto )

شايد پورتو را بيشتر با نام تيم محبوب فوتبال اين شهر شناخته باشيد ولي بهتر است بدانيد پورتو از زيباترين شهر هاي اروپايي محسوب مي شود . اين شهر پيشينه اي قرن 14  و يا حتي بيشتر دارد . در خيابان ها و كوچه هاي اين شهر ديوارهاي قرن چهاردهي و خيابان هاي بادگير قرون وسطايي را زياد مي بينيد . از ديگر جاذبه هاي اين شهر خانه هاي رنگارنگ و ديدني و برج ناقوس مشهور و كاشي هاي تزئيني در همه مناطق شهر مي باشد . قصر ربيرا اين شهر فوق العاده ديدني است . مي توانيد بر زير اين سقف بنشينيد و قاشق شناور مشهور را ببينيد .

خانه هاي پورتو با بالكن هاي نقاشي شده به رنگ آب هاي آرام شهرت دارند و در نوع خود عالي هستند . پورتو  جز شهر هايي است كه يونسكو آن را در ليست خود قرار داده  و هميت نشان مي دهد كه چقدر اين شهر مي تواند زيبا باشد . اين شهر تلفيقي از تمدن و فرهنگ و هنر است و تركيب معماري هاي جديد اين شهر با هنر و معماري كهن پورتو شهر را از حالت اصلي خراج نكرده است .

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.