اخذ اقامت اسپانيا:96.7.22

۲ بازديد

اخذ اقامت اسپانيا:
تفاوت گردشگري درماني و گردشگري سلامت:

شكي نيست كه اسپانيا تبديل به مقصد لوكس و منحصر به فرد گردشگري سلامت در دنيا شده است.

اما لازم است در اين جا تفاوت بين گردشگري سلامت و احيا را با گردشگري پزشكي ، دارويي و تخصصي بيان كنيم:

ابتدا لازم است شاخه هاي گردشگري سلامت و درمان به تفكيك از نظر اسم كاملاً تشريح شود:

1- گردشگري  پزشكي، دارويي وتخصصي و جراحي:

در اين حيطه از صنعت گردشگري هدف اصلي گردشگر سفر به ديگر نقاط دنيا جهت بهره مندي از مزاياي خاص كشور دوم از قبيل تخصص، تكنولوژي برتر، هزينه هاي اقتصادي تر، كيفيت خدمات خاص و يا جراحي هاي زيبايي مي باشد. در حقيقت افرادي كه در جستجوي خدمات با سرعت بالاتر و هزينه هاي پايين تر هستند يا صرفاً به دليل اينكه در كشور مقصد موارد مشابه زيادي زيادي درمان شده اند ، اقدام به سفر درماني مي كنند.

تمامي مراكز خدمات درماني يا ار گان هاي خصوصي و نيمه خصوصي و يا دولتي كه در صنعت گردشگري درماني سهيم هستند، توسط نهادهاي بين المللي نظير JCI رتبه بندي شده اند و فرآيند درمان در آنها بصورت كاملاً مهندسي شده طراحي و محاسبه مي شود.

2-گردشگري مبتني بر سلامت، احيا، SPA وتمدد اعصاب :

هدف اصلي مشتاقان گردشگري سلامت در حقيقت فاصله گرفتن از محيط كار و تبعاً استرس، تنش هاي عصبي و رواني است. مي توان گفت كه در اين روش تندرستي و سلامت رواني اصلي ترين هدف است. افراد در اين روش با تمدد اعصاب و استفاده از روش هاي درماني مبتني بر اصول پيشگيري و كنترل نظير كنترل و پيشگيري  از عصبانيت در صدد آن هستند كه وضعيت عمومي سلامتي خود و نتيجتاً كيفيت زندگي خويش را ارتقا بخشد.

 


براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.