اخذ اقامت اسپانيا:96.7.20

۲ بازديد

اخذ اقامت اسپانيا:
اسپانيا مقصد طلايي گردشگري سلامت و درمان:

در اواخر دهه 90 ميلادي دولت اسپانيا طرحي را با نام توريسم پزشكي تخصصي ( Scalpel Tourism)  تصويب كرد  و به گردشگران و افراد خارجي اين اجازه را داد تا با ورود به اين كشور از امكانات و زير ساختهاي قدرتمند شبكه بهداشت و درمان اين كشور بهره مند شوند. آنها اعتقاد داشتند سامانه قدرتمند بهداشت و درمان اين كشور اعم از بيمارستانها، كلينيك هاي تخصصي و فوق تخصصي، داروخانه ها، شركتهاي توليد دارويي و … مي توانند خواسته هاي مراجعه كنندگان را به نحو احسن تامين كنند و در عوض با ورود سرمايه هاي خارجي از اين بخش به اقتصاد اين كشور ياري رسانند. اين گونه به نظر مي رسد كه طرح جامع و راهبردي گردشگري سلامت، درمان و پزشكي تخصصي به اصل لاينفك صنعت توريسم كشور اسپانيا بدل گرديده. دور از تصور نيست كه اروپا به تنهاي با 40% درآمد ساليانه از صنعت گردشگري سلامت در دنيا سهم عمده اي را به خود اختصاص داده است.( 24 ميليارد دلار)

اسپانيا با اختصاص دادن 15% از كل سهم ازاينصنعت به خود در رتبه 3 برترين كشورهاي اروپايي فعال در صنعت گردشگري و سلامت قرار دارد. در اين بين آلمان و انگلستان تنها رتبه هاي بهتر از اسپانيا را كسب كرده اند.

در اوايل هزاره جديد ميلادي دولت اسپانيا باز هم محور گردشگري سلامت را بيش از پيش در دستور كار قرار داد تا آنجا كه با حمايت دولت اسپانيا و با برگزاري سمينارها و كنفرانس هاي متعدد من باب گردشگري سلامت و درمان 5 شركت معظم اسپانيايي در اين زمينه متعهد شدند تا با حركت پويا در اين مسير چرخه صنعت گردشگري مبتني بر سلامت ، درمان و پزشكي تخصصي را بيش از پيش به جلو ببرند و مراجعه كنندگان بيشتر و به تبع آن سرمايه بيشتري را جذب اقتصاد اسپانيا گردانند.

 براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.