اخذ اقامت اسپانيا:96.7.19

۴ بازديد

اخذ اقامت اسپانيا:
تنگه مونت ربي اسپانيا

سفر به كشوري مثل اسپانيا تنها به قصد ديدن مناطق تاريخي و اثار شگرف هنرمندان تاريخي و جاذبه هاي توريستي جديد نيست. برخي هدف از سفر به اسپانيا را ديدن جاذبه هاي طبيعي اين شهر مي دانند و به راستي بايد به اين همه شوق و دقت افرين گفت. اسپانيا از لحاط مناطق بكر و ديدني طبيعي بي نظير است.

يكي از زيباترين جاذبه هاي طبيعي اسپانيا يك دره فوق العاده زيبا است كه عبور اب در ميان اين دره مناظري را براي شما خلق خواهد كرد كه بي شك غرق در حيرت خواهيد شد و از نقاشي هاي خدا در اين منطقه نمي توانيد چشم بپوشانيد.

دره يا تنگه مونت ربي يكي از منحصر به فرد ترين و زيباترين مناظر طبيعي جهان  است كه با بازتاب نور خورشيد بر چهنه ابي اين دره نام اب هاي فيروزه اي را در اين منطقه حقيقتي محض مي بخشد. اب به قدري زلال و تميز است كه اصلا متوجه عمق اب و حركت اب نمي شويد.

رودي كه در اين تنگه زيبا جاري است به نام نوگوراريبا گورچانا شناخته مي شود كه از مشهورترين رود هاي اسپانيا است. اين رود در بين شكاف پر از خزه كوه هاي آراگون و كاتالونيا جاري شده تا لذت يك قايق سواري بي بديل را براي گردشگران به وجود بياورد.  البته به هيچ عنوان بدون داشتن قايق نمي توانيد از اين  تنگه عبور كنيد. هر چند در دل كوه ها مسيري هم براي عبور پياده ها در نظر گرفته و بصورت دستي ساخته شده است.

عرض اين تنگه بيش از 20 متر نيست ، اطراف رودخانه پر است از درختان سر به فلك كشيده و صخره هايي كه گويي با شما از شدت زيبايي سخن مي گويند. ارتفاع كوه هاي اطراف اين تنگه حدود 500 متر گشفته مي شود. يكي از علاقه مندي هاي كوهنوردان در اين دره عبور از صخره ها و مناطق صعب العبور كوه ها مي باشد.رنگ فيروزه اي اب رودخانه با طبيعت سبز درختان و نماي سنگي كوه ها با رنگ هاي مختلف هر گردشگري را شيفته خود مي كند.

انتهاي اين مسير محل ورود اب به اين تنگه مي باشد كه خروش و هياهوي اب بي نظير است. انچنان با شتاب اب ها خود را به صخره ها و دل كوه ها مي زنند كه گويي مشتاق ورود به اين تنگه نفس گير هستند. اگر به اسپانيا سفر كرديد اين مناظر را از دست ندهيد.

اسمان اين تنگه چه ابي باشد چه ابري باشد و چه باراني هر كدام جذابيتي خاص دارد. در اين دره پرندگان و حيوانات وحشي زيادي زندگي مي كنند . انواع پرندگان كم ياب در دنيا مانند عقاب طلايي، خفاش ها، كركس مصري ، دال  و … بر فراز اين دره همواره در حال چرخش و ديد زندن هستند. گويي انها هم از اين مناظر خسته نمي شوند و هر بار دوست دارند اين دره و رودخانه متلاقي شده را تحسين كنند.
براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.