اخذ اقامت پرتغال:96.7.18

۲ بازديد

اخذ اقامت پرتغال:

 

حمل و نقل عمومي و شهري در پرتغال

پرتغال يكي از زيباترين كشور هاي اروپاي غربي است كه به دليل داشتن ميراث تاريخي منحصر به فرد و پيشينه فرهنگي و هنري، مردم مهمان نواز و خون گرم و سواحل رويايي با ماسه هاي رنگي در دنيا زبانزد مي باشد. اين كشور بخصوص از زماني كه به جمع كشور هاي عضو اتحاديه اروپا پيوست پيشرفت هاي خيره كننده اي داشته و توانسته خود را به عنوان يك كشور پيشرو در بسياري از زمينه هاي معرفي نمايد. دانشگاه ها، خدمات اجتماعي و رفاهي، خدمات مهاجرتي و سرمايه گذاري، خدمات بهداشتي، خدمات شهري و عمومي و … همه باعث رشد فوق العاده اين كشور شده است. اما حمل و نقل عمومي و شهري پرتغال يكي ديگر از دلايل پيشرفت و الگو بودن اين كشور در بسياري از كشور هاي دنيا ميباشد. 
سيستم حمل و نقل هوايي

در حال حاضر سه فرودگاه بزرگ بين المللي در كشور پرتغال و در شهر هاي ليسبون، پورتو و فارو واقع شده است. براي رسيدن به پرتغال از هر نقطه دنيا كه باشيد مي توانيد به راحتي به فرودگاه بين المللي و جديد ليسبون دسترسي داشته باشيد. به جز اين سه فرودگاه تعداد زيادي فرودگاه كوچك ديگر در پرتغال وجود دارد كه براي حملو نقل داخلي اين كشور ساخته شده اند. در تمامي فرودگاه ها چه بين المللي و چه داخلي ايستگاه هاي فراواني از تاكسي و اتوبوس قرار دارد كه به راحتي مسافرين را به همه جاي شهر و در كمترين زمان انتقال مي دهند. شركت هواپيمايي ملي پرتغال با نام تي اي پي (TAP) شناخته مي شود.

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.