اخذ اقامت اسپانيا:

۲ بازديد

اخذ اقامت اسپانيا:

بارسلون پايتخت و پرجمعيت‌ترين شهر بخش خودمختار كاتالونيا و پس از مادريد پرجمعيت‌ترين و بزرگترين شهر اسپانيا به شمارمي آيد.

بارسلون دومين مركز تجاري اسپانيا لقب گرفته و  بندر بارسلون يكي از مجهز ترين بنادر تجاري در  اروپا مي باشد .

شهر بارسلون يكي از غني‌ترين شهرهاي اسپانيا از لحاظ فرهنگي و مراكز مهم بازرگاني و صنعتي است و مركز ايالت كاتالونياي اسپانيا مي باشد.

اين شهر داراي مجهزترين قطارهاي سريع‌السير و شبكه گسترده قطار زيرزميني است و فرودگاه بين‌المللي بارسلون از اعتبار خاص جهاني برخوردار است. بارسلون شهري است كه هر نوع گردشگري را با هر سليقه به خود جذب مي‌كند و به يكي از مقصدهاي اصلي گردشگران تبديل شده است . يكي ديگر از عواملي كه بارسلونا را به شهري مشهور در دنيا تبديل كرده مي توان به تيم فوتبال بارسلونا و ورزشگاه نيوكمپ اشاره كرد.

خيابانهاي بارسلونا نمايشگاه بزرگي از آثار هنري آنتونيو گائودي معمار معروف اسپانيايي مي باشند كه چشمان هر بازديد كننده‌اي را خيره مي‌سازد.

صنعت توريسم يكي از قوي ترين منابع مالي در اين قسمت از اسپانيا بوده و بارسلون پذيراي ميليونها گردشگر از سراسر دنيا مي باشد.  با توجه به اقليم مديترانه اي ، فرصت هاي شغلي و مراكز علمي- دانشگاهي  بهترين گزينه براي سكونت مي باشد.

از ديدنيهاي شهر بارسلون  مي توان به خيابان La Rambla ، كليساي ساگرادا فامليا ، پارك گوئل ،Casa Mila  ،موزه پيكاسو ، موزه دالي و باشگاه فوتبال FC  مي توان به عنوان برجسته ترين جاذبه هاي بارسلونا اشاره كرد.

براي مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانيا در سايت گردشگري سياحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرماييد و همچنين براي اطلاعات بيشتر با كارشناسان و متخصصين ساحل آفتاب تماس بگيريد .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.